Sunday

azira azwa binti anuar

bismillah..

salam..

aku xtahu aku eja name kau betul atau x.. tapi kalau ikut aku asal ade bunyi kire betul la tu..

maaf kalau ejaan xbetul..

satu masa dulu..

kite pernah jadi kawan.

kawan baik..........mungkin...

tapi aku xtahu mane silap nye sampai perakhirannya xseindah permulaan kita.

kau tetiba jer benci / marah aku,, tanpa aku tahu sebab nye..

mungkin aku pun bersalah dalam hal ni..

aku pun xder niat nak salah kan sume nye kat kau..
sebab aku pun xtawu ape yg jadi sebenarnye waktu 2..

kite pernah gadoh sampai satu skola tahu..
dari kawan kite jadik musuh ketat

sedih bile difikirkan balik

hari ini..

aku nak bagi tahu kau sesuatu...

aku da maafkan kau..
aku pun harapkan benda yang sama dari kau.

aku tahu kau yang sepahkan meja aku kat kelas ..
aku tawu ape yang kau buad kat belakang aku..
dan aku pun tawu dah 3 tahun kite bergaduh..

zaman sekolah dah berlalu.. kenangan dulu jadikan pengajaran

aku doakan kau jmpe kawan yang cantik , sebab aku xcantik kan..

ahax..

aku pernah cakap aku xpernah menyesal kawan ngn spe2 tapi aku menyesal kwn ngn kau..
(mybe sbb tyme 2 aq tgh mara)

hari ini aku nak cakap..

AKU MENYESAL SEBAB KITE DAH XJADI KAWAN><

and to JIA..:


“Friendship is the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything.” 

p/s jia.. aq still simpan gmba passport kau.. :)

salam pendamaian..
gambar lama depan dorm 4 masa hari terbuka asrama,,
budak ni laa yg nak berdamai ngn kau jia..




NUR AIN AFIRA ABU BAKAR
SENAWANG,NEGERI SEMBILAN

8.21PM







1 comment:

amanina said...

ain ngek ngk... jeng3x
amanina comel